کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در بناب
کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در بناب
فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف 7 کیلو و 190 گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگيري یک نفر قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صدای بناب سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت:در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده شهري و روستايي و در پي دريافت گزارشي مبني بر اينکه فردی در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند ،شناسايي و دستگيري وی در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و وی را دستگير و در بازرسي از خودروی وی مقدار 7 کیلو و 190 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد،تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه ، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.