کشورهای عربی بجای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، درصدد حمایت از فسطین باشند
کشورهای عربی بجای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، درصدد حمایت از فسطین باشند
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: رونمایی از طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی مقدمه چینی برای نابودی اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خانه ملت، شیخ رضا باقری بنابی در خصوص طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، گفت: چندی پیش رهبر انقلاب اعلام کردند که در آینده ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی هستیم و بر این اساس مشاهده می شود که این موضوع در حال رخ دادن است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع رونمایی از طرح معامله قرن و اشغال کرانه باختری مقدمه چینی هایی برای تحقق از بین رفتن این رژیم کودک کش محسوب می شود زیرا خشم جامعه بین الملل را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه یکپارچه‌سازی گروه های مقاومت در فلسطین می تواند سدی در برابر اجرای نقشه های شوم اسرائیل شود، ادامه داد: به عبارتی طرح الحاق بخشی از کرانه باختری، تجاوز به سرزمین و علیه مردم فلسطین بشمار می رود که امری خطرناک است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از برخی کشورهای عربی که بجای حمایت از فلسطین، درصدد میانجیگری به نفع اسرائیلی ها هستند، تصریح کرد: سران این کشورها باید بدانند مذاکره با رژیم صهیونیستی، خیانت به مردم آزاده فلسطین است و تاریخ هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین نباید فراموش کرد اجرای طرح الحاق بخشی های از کرانه باختری به مناطق اشغالی، صرفا جنبه سیاسی داشته و رهبران رژیم صهیونستی درصدد اقناع افکار عمومی داخل اسرائیل را دارند تا چهره شکست خورده‌شان ترمیم یابد.