کشورهای غربی از جمله آمریکا خود دشمنان اصلی دموکراسی و حقوق بشر هستند/ بی کفایتی  برخی از مسئولان باعث بروز تورم و مشکلات امروز جامعه / ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمنان
کشورهای غربی از جمله آمریکا خود دشمنان اصلی دموکراسی و حقوق بشر هستند/ بی کفایتی  برخی از مسئولان باعث بروز تورم و مشکلات امروز جامعه / ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمنان
مشاور مقام معظم رهبری در مراسم در شهرستان بناب گفت: کشورهای غربی به خصوص آمریکا تنها ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند و در واقعیت خود دشمنان اصلی حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سردار محمدجواد سبحانی‌فر صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند و در واقع آنها خود دشمنان اصلی حقوق بشر هستند.

 وی افزود: آمریکا و قدرت های غربی کشتارهای وحشیانه بسیار زیادی را در سراسر جهان از خود به جای گذاشته اند و باعث شدن تعداد زیادی از مردم جهان بی خانمان شوند و ترور سردار سلیمانی نیز نوعی از حرکت وحشیانه و ضد بشری آنها است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام با بیان اینکه مسئولان می بایست با تمام دقت و خالصانه به مردم خدمت کنند گفت: اسلام برای مسئولان سمتی برای پر کردن جیب و خوشگذرانی ندارد و هر کس در این کشور خدمت می کند  می باید خالصانه و برای انقلاب و مردم باشد.

 وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان مانند استاندار فارس بیت المال را حرام کردند و اقوام و خویشاوندان خود را در سمت‌های مختلف استخدام کردند و این خلاف اهداف انقلاب اسلامی است.

سردار محمدجواد سبحانی فر با تاکید بر اینکه دفاع از مرزهای کشور در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود گفت: اگر ما در خارج از مرزها با دشمنان مقابله نکنیم آنها جرأت پیدا می کند که وارد مرزهای ما شوند لذا جوانان انقلابی و فداکار ایران اسلامی در خارج از کشور مانند کشورهای سوریه و غیره به جنگ با دشمنان می پردازند.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به گرانی و تورم های اخیر در جامعه گفت: عملکرد بی خردمندانه و بی کفایت برخی از مسئولان باعث بروز چنین مشکلاتی برای مردم و جامعه شده است اما مردم مطمئن باشند قطعاً از این بازه زمانی عبور خواهیم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین ع در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای جنگ با کشورها استفاده می‌کنند، گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان است تا سواد رسانه خود را بیشتر کرده و به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان بروند.

 

انتهای پیام / داود زیبائی