کلاه‌هایی که مسیح علینژاد بر سر مخاطبانش می‌گذارد + فیلم
کلاه‌هایی که مسیح علینژاد بر سر مخاطبانش می‌گذارد + فیلم
اخیرا فیلمی از مسیح علینژاد منتشر شده که واکنش مخاطبان را در پی داشته است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم کوتاهی که از مسیح علینژاد منتشر شده نشان می‌دهد که برخلاف تصورات مخاطبان، حتی لایو‌هایی (پخش زنده) که برگزار می‌شود، هم صحنه‌سازی است؛ موضوعی که واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

همه گمان می‌کنند ۲ فعال اجتماعی در ۲ سر دنیا در حال مبارزه مدنی هستند، اما لایو که تمام می‌شود از ۲ اتاق کنار هم بیرون می‌آیند، همدیگر را در آغوش می‌گیرند؛ خوشحال از آن که ۵۲ هزار نفر را سر کار گذاشته‌اند!

پیش از این نیز فیلمی از مسیح علینژاد پخش شد که نشان می‌داد که چگونه به مادران کشته‌شدگان حوادث سال ۹۸ آموزش می‌دهد از خودشان فیلم بگیرند و جملات دیکته شده را چگونه مقابل دوربین بگویند که طبیعی به نظر برسد.

چند سال پیش نیز در گزارشی نوشته بود مسیح علینژاد که قرارداد ۲۳۱ هزار دلاری با دولت آمریکا داشت چگونه سر فالوور‌ها و کارفرمایانش هم کلاه می‌گذاشت و فیلم‌های تکراری را برای موفق نشان دادن کمپین چهارشنبه‌های سفید منتشر می‌کرد.

دروغ های ضدانقلاب

البته این دروغگویی‌های خبرنگار ضد ایرانی به حدی است که صدای بسیاری از اپوزیسیون را هم درآورد، شهرام همایون از چهره‌های سرشناس ضدانقلاب عنوان کرد به تازگی گفت: او (مسیح علینژاد) هر چه می‌گوید دروغ است! طرح ربایش و ترور مسیح علینژاد را به مرغ پخته بگویی به خنده میافتد!

  • منبع خبر : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان