کلنگ احداث 5 مدرسه خیر ساز در بناب به زمین زده شد+ تصاویر
کلنگ احداث 5 مدرسه خیر ساز در بناب به زمین زده شد+ تصاویر
صبح امروز با حضور معاونت سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون استاندار، نماینده مردم بناب و سایر مسئولان شهرستان کلنگ 5 مدرسه خیر ساز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ۵ باب مدرسه خیرساز یکی در داخل شهر بناب و 4 باب دیگر در روستاهای چپقلو، زاوشت، آلقو و روشت بزرگ به زمین زده شد.

نماینده مردم بناب در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه  ۳۸ باب مدرسه در این شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارند، اظهار داشت: امیدواریم با کمک خیرین شهرستان و همچنین سازمان نوسازی مدارس کشور هر چه زودتر در تمامی مدارس بناب استانداردسازی شوند.

حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی توجه به آموزش و پرورش در کنار تکمیل زیرساخت ها را امری ضروری عنوان کرد و گفت: از آموزش و پرورش انتظار داریم در راستای بالا بردن رتبه علمی این شهرستان در سطح استان و حتی کشور تلاش ها و اقدامات جدی‌تری را انجام بدهد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه‌ ساز اظهار داشت: همانطور که در قرآن آمده است این دنیا برای همه انسان ها فانی میباشد و تنها خوبی ها پا بر جا مانده و سایر انسان های نسل های آینده از آن ها به نیکی یاد می کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت می کنند، گفت: امیدواریم با پایان شیوع بیماری کرونا دانش آموزان و معلمین هر چه زودتر به سر کلاس‌های خود بازگشته و در راستای آموزش علم و علم آموزی تلاش مضاعف کنند.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی