کمبود آرد و نان در بناب نداریم/ بزودی ۳۰ تا ۴۰ نانوایی در شهرستان بناب صبح تا شب فعالیت خواهند کرد
کمبود آرد و نان در بناب نداریم/ بزودی ۳۰ تا ۴۰ نانوایی در شهرستان بناب صبح تا شب فعالیت خواهند کرد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در جمع دهیاران شهرستان گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود آرد و نان در سطح شهرستان بناب نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، روح الله خیری عصر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گندم و آرد شهرستان بناب و همچنین بررسی علت شلوغی صفوف نانوایی ها اظهار داشت: به طور یقین اعلام می کنیم که در حال حاضر هیچ گونه کمبود آرد و نان در سطح شهرستان بناب وجود ندارد.

 وی خاطر نشان کرد: جای تعجب است که با وجود اینکه کمبود آرد و نان در شهرستان بناب وجود ندارد اما شاهد صفوف طولانی در نانوایی ها هستیم و قطعاً علت این مشکل را ریشه بررسی و رفع خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب ضمن گلایه از کمبود سرانه آرد در روستای شهرستان بناب گفت: با توجه به نوع اشتغال و جمعیت روستاهای شهرستان بناب سرانه سهمیه آرد در روستاها کم می باشد که به دنبال آن هستیم از طریق استان این سهمیه را افزایش بدهیم.

خیری از برخی از اشکالات و سودجویی ها در نانوایی های روستاهای شهرستان بناب گلایه کرد و گفت: متاسفانه اطلاعاتی به دست ما میرسد که برخی از نانوایی ها آرد سهمیه ای خود را به درستی بین مردم روستا ها توزیع نمی کنند و قطعاً نظارت بر نانوایی ها را به صورت گسترده افزایش خواهیم داد.

وی افزود: همچنین وضعیت بهداشت در نانوایی ها از نظر جهاد کشاورزی شهرستان بناب مورد قبول نبوده و امیدواریم شبکه بهداشت نیز نظارت خود را بر نانوایی ها بیشتر کند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در پایان از برنامه ریزی جهت افزایش پخت و توزیع نان در شهرستان بناب خبر داد و گفت: به زودی ۳۰ الی ۴۰ واحد نانوایی در سطح شهرستان بناب با سهمیه آرد بیشتر به صورت صبح تا شب فعالیت خواهند کرد تا از وضعیت فعلی به سرعت خارج شویم.

انتهای پیام/ داود زیبائی