کمبود شدید متخصص و پزشک عمومی در شهرستان بناب
کمبود شدید متخصص و پزشک عمومی در شهرستان بناب
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح چندین پروژه درمانی در شهرستان بناب گفت: مهمترین نیاز امروز حوزه درمانی بناب جذب نیروی متخصص و پزشک عمومی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح چندین پروژه درمانی شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و همچنین ماه رجب اظهار داشت: ابتدا باید بگوییم که اگر امروز با مسئولان در حال خدمت به مردم هستیم به برکت انقلاب است و اگر انقلاب نبود ما مسئولان نبودیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی وی با بیان اینکه طی آن افتتاح چندین پروژه درمانی افتخار نیست و وظیفه ذاتی مسئولان است گفت: خوشحالم که امروز چندین پروژه مهم از جمله ام آر آی در بناب افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به احداث بیمارستان ۲۰۰ تخته خوابی در شهرستان بناب گفت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر  هزار میلیارد تومان در حال احداث می باشد که انتظار داریم مسئولان استان نیز در جهت تکمیل آن همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی جذب پزشک متخصص و عمومی برای شهرستان بناب را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که  در حال حاضر در برخی از بخش ها کمبود پزشک داریم که امیدواریم مسئولان استانی هرچه سریعتر این مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/داودزیبائی