کمبود پل روگذر عابر پیاده یکی از مشکلات امروز شهری بناب/ اهالی محلات آغداش و فرهنگیان 3 اولین گروه متضرر
کمبود پل روگذر عابر پیاده یکی از مشکلات امروز شهری بناب/ اهالی محلات آغداش و فرهنگیان 3 اولین گروه متضرر
شهر بناب با کمبود پل‌های عابر پیاده روبه‌رو است و پل‌ روگذر دیزج و کوی شهرداری بناب نیز نیازمند رسیدگی و تعمیر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهر  بناب با وجود بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت همچنان با مشکل پل عابر پیاده روبرو است که همین موضوع عبور و مرور در برخی از نقاط شهری بناب را سخت کرده است.

بسیاری از خیابان های پر تردد شهری بناب به خصوص اطراف محل آغداش و فرهنگیان ۳ و همچنین کمربندی  چمران که جمعیت بسیار زیادی در آنجا ساکن می باشند از خدمات پل روگذر بی نصیب هستند و این کمبود به شدت در این نقاط مهم شهری احساس می‌شود.

البته لازم به ذکر است بگویم متأسفانه کمبود پل روگذر از یک طرف به عدم امنیت کافیبر روی پل رو گذر کوی شهردار موجب کاهش و عدم رغبت تردد بر روی این پل  شده است و متاسفانه عدم نظافت پل و همچنین گاهی اوقات خواب برخی از افراد بی سرپناه که اخیراً دیده می شود باعث شده همشهریان از تردد بر روی این پل خودداری کنند.

در برخی از موارد شهروندان عزیز شهر بناب مجبورند  برای عبور از خیابان ها سختی های زیادی را متحمل بشوند که مجدد به همین خیابان آغداش اشاره می‌کنیم که اهالی این محل برای عبور از کمربندی بعثت ورسیدن به آن طرف خیابان مجبورند از مسیری عبور کنند که خودروهای سبک و سنگین با سرعت بالا در این مسیر تردد می کنند.

در پایان امیدوارم مسئولان شهرستان فکر اساسی برای حل مشکل پل روگذر کوی شهرداری انجام بدهند تا مردم با رغبت بیشتری از این پل استفاده کند و همچنین برای برخی از نقاط مهم شهری که قطعاً مسئولان خود بهتر می دانند این مسیرها  کجا هستند جهت احداث پل روگذر اقدام کنند تا خدایی ناکرده شاهد تصادفات و همچنین جان باختن همشهریان در هنگام عبور و مرور از خیابان ها نباشیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی