کمک به امورات افراد دارای معلولیت از وظایف قانونی شهرداری ها است
کمک به امورات افراد دارای معلولیت از وظایف قانونی شهرداری ها است
شهرداری خوشه مهر گفت: رحسب قانون یکی از وظایف بسیار مهم شهرداریها تسهیل کنندگی در امورات مرتبط با معلولان است.

 به گزارش صدای بناب، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات افراد دارای معلولیت در خوشه مهر با حضور رئیس بهزیستی شهرستان و هیئت همراه با شهردار و شورای اسلامی خوشه مهر برگزار شد.

 شهردار خوشه مهر در ابتدای این جلسه با عنوان این مطلب که ما وظیفه داریم با عملکرد مناسب در حوزه مدیریت شهری کاهنده مشکلاتی باشیم که در سطح شهر در مسیر راه برای معلولان وجود دارد گفت: امیدوارم با مشورت گرفتن از جامعه معلولین بتوانیم در راستای مناسب سازی معابر و رضایتمندی افراد معلول و سالخورده اقدامات اساسی را صورت دهیم و این از وظایف شهرداریهاست که تسهیل کننده امورات جامعه معلولین باشد.

پرویز کشاورز  افزود: شهرداری خوشه مهر در کنار بهزیستی شهرستان حاضر است با برنامه ریزی و ترغیب اذهان عمومی برای کمک به این قشر، دفاع از جامعه معلولان، مناسب سازی و خدماتی از این دست را انجام دهد چرا که جامعه معلولین حق آسایش دارند.

در این جلسه محمد رضا اعلایی رئیس اداره بهزیستی نیز با تقدیر از اقدامات صورت کرفته از طرف شهرداری خوشه مهر در مورد مناسب سازی با تاکید اینکه معلولیت محدودیت نیست گفت: چه انسان‌هایی که با داشتن معلولیت توانستند عظمت‌هایی را در جنبه‌های مختلف علمی و تکنولوژی امروز خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دیدگاه شهردار و اعضای شورای شهر جهت رفع مشکلات شهروندان معلول بسیار مثبت و مناسب است اظهار امیدواری کرد در حوزه ورزش معلولان و اموزش لازم برای جامعه معلولین نیز شهرداری اقداماتی را انجام دهد .

گزارش تصویری؛