ضرورت همت تمام مسئولان به رفع مشکل ازدواج و فرزندآوری جوانان
ضرورت همت تمام مسئولان به رفع مشکل ازدواج و فرزندآوری جوانان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب گفت: کمک به حل مشکلات ازدواج و فرزندآوری جوانان همت و تلاش تمامی مسئولان و نهادها را می طلبد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یزدانی صبح امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب با موضوع بررسی مشکلات ازدواج جوانان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهم تیرماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: انتظار می‌رود تمامی نهادها از ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای کمک به ازدواج جوانان استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به وجود حوزه علمیه ولیعصر (عج) در شهرستان بناب که بناب را به عنوان قم آذربایجان شرقی معرفی کرده است از ظرفیت روحانیون و طلاب جهت کمک به ازدواج جوانان و مشاوره قبل از ازدواج استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب ضمن گلایه از عدم حضور برخی از رؤسا و مدیران ارشد شهرستان در جلسه بررسی مشکلات ازدواج جوانان گفت: انتظار داریم که روزهای آینده با حضور فرماندار و رئیس اداره ثبت احوال و سایر رؤسای مربوطه جلسه ای با تشریح میزان ازدواج و طلاق شهرستان بناب طی ۱۰ سال گذشته و عوامل بروز طلاق نشست خبری برگزار شود.

مجید یزدانی توجه هر چه بیشتر خانواده ها به موضوع مشاوره قبل از ازدواج را مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: قطعاً مشاوره قبل از ازدواج می تواند باعث پیشگیری بسیاری از مشکلات به خصوص طلاق شود.

وی در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن هفته ازدواج گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب قطعاً با ظرفیت ها و امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به ازدواج آسان جوانان این شهرستان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ ندا خانی