کمک به نیازمندان را در آستانه عید فراموش نکنیم
کمک به نیازمندان را در آستانه عید فراموش نکنیم
امام جمعه بناب با دعوت از آحاد مردم برای غرس نهال در این هفته و آبیاری و نگهداری آن از آنها خواست در روزهای آخر سال هوای نیازمندان را داشته باشند و از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) به یاری مستمندان بشتابند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تبریک اعیاد شعبانیه به فراز و نشیب های تاریخ اسلام اشاره کرد و اظهار کرد: هر وقت مردم مقاومت کردند، پیروزی و غلبه بر دشمنان را شاهد بودیم و هر وقت در تاریخ اسلام بی تعهدی به ارزش های الهی در لابه‌لای حکومت و ملت رخنه کرده، ذلت و شکست سراغ مسلمانان آمده است.

وی تصریح کرد: در طول ۱۴ قرن گذشته هر موقع در صراط مستقیم قدم برداشته و مردم آن جامعه پا به پای دولت به ارزش های الهی پایبند شده، آرامش نصیب مسلمانان بوده و هر زمان که از صراط مستقیم پرت شده و از احکام الهی بدور مانده ایم و به سمت اشرافی گری روی آورده ایم، آن موقع مقدمات سقوط مسلمانان را به وجود آورده ایم.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: دولت و ملت همیشه باید از تاریخ اسلام در۱۴ قرن گذشته تجربه و درس عبرت بگیرند.
باقری بنابی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بهای سنگینی پرداخت کرده ایم؛ خاطرنشان کرد: در این راه سرمایه‌های عظیم انسانی و دانشمندانی کم نظیر برای تثبیت نظام به شهادت رسیدند و باید از وضعیت شهدای گرانقدر درس های زیادی بیاموزیم.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: بی شک در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی زنده این حقیقت است و تا امروز هر عزت و شوکتی نصیب این ملت شده در سایه تمسک به پیامبر اکرم(ص) و پیروی از ولایت است و در عرض ۴۳ سال گذشته هر مشکلی متوجه نظام بوده به برکت این جایگاه رفیع مرتفع شده است.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان هفته درختکاری را گرامی داشت و با دعوت از آحاد مردم برای غرس نهال در این هفته و آبیاری و نگهداری آن از آنها خواست در روزهای آخر سال هوای نیازمندان را داشته باشند و از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) به یاری مستمندان بشتابند.

انتهای پیام/داودزیبائی