کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است
کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است
فرماندار بناب با بیان اینکه کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است، گفت: اجازه نخواهیم داد به قشر ایثارگر جامعه توهین و کم احترامی شود.

به گزارش صدای بناب به نقل از مهر شهریار فتحی در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هرگونه کم توجهی و بی حرمتی به قشر ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نکرده و قویاً آن را محکوم می‌کنیم؛ افزود: بهادادن و قدر منزلت ایثارگران جزو وظایف ماست و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در معرفی رزمندگان و ایثارگران و مفاخر قدم برداریم؛ گفت: متأسفانه آنطور که شاید و باید از معرفی مفاخر خود غافل مانده‌ایم و همچنان این موضوع مغفول مانده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه فلان هنرپیشه غربی برای جوانان شناخته شده است ولی نتوانسته‌ایم مفاخر داخل کشور و شهر خودمان را به جوانان به عنوان الگو معرفی کنیم و از معرفی مفاخر و قهرمانان ۸ سال دفاع مقدس غافل مانده‌ایم.

فتحی اذعان کرد: اگر امروز در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مدارس شاهد امنیت هستیم، این امنیت را مدیون جانفشانی رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: ۱۹ ماه است به جهت عدم تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری شاهد پایین آمدن کیفیت آموزش هستیم و علیرغم اینکه اساتید و معلمان عزیز ما از طریق فضای مجازی زحمات زیادی را متقبل شده‌اند ولی به هیچ وجه آموزش به صورت مجازی و آنلاین نمی‌تواند جای آموزش حضوری را پر کند.

فرماندار بناب در ادامه از عدم فرهنگ سازی در جامعه به عنوان یک حلقه گمشده نام برد و گفت: وظیفه اصحاب تعلیم و تربیت برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار خطیر است.