کنارگذر شرقی بناب تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد
کنارگذر شرقی بناب تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد
نماینده مردم بناب با تاکید بر اینکه کنارگذر شرقی بناب از مهم‌ترین پروژه‌های ضروری این شهرستان می باشد گفت: امیدواریم با هماهنگی ها و زیر سازی های اولیه کلنگ زنی این پروژه را در اسفند ماه سال جاری شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه کنارگذر شرقی بناب که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شده بود گفت: کنارگذر شرقی بناب یکی از مهمترین نیازهای امروز شهرستان بناب محسوب می‌شود و همه باید در تکمیل این پروژه تعامل و همکاری داشته باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارهای ابتدایی و مقدماتی این پروژه انجام شده است گفت: امیدواریم با تکمیل سایر نیازها و رفع موانع اسفندماه سال جاری شاهد کلنگ‌زنی این پروژه بسیار مهم و حیاتی باشیم.

رضا باقری بنابی توجه دقیق به زیرساخت سازی این پروژه را مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم که کارشناسان و مسئولان این پروژه را طوری طراحی و برنامه‌ریزی کنند که سالیان سال شاهد هیچگونه نقصی در آن نباشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان تعامل و همکاری همه مردم و مسئولان در اجرای این پروژه را خواستار شد و گفت: این پروژه از شهرستان عجب شیر شروع شده و با تکمیل آن در بناب به سوی مراغه و سایر استان ها وصل خواهد شد.