کنترل سرعت خودروهای عبوری از مسیر بلوار لاله تا پارک فدک با استفاده از دوربین های هوشمند
کنترل سرعت خودروهای عبوری از مسیر بلوار لاله تا پارک فدک با استفاده از دوربین های هوشمند
رئیس پلیس راهور شهرستان بناب از شروع کنترل سرعت خودروهای عبوری از مسیر بلوار لاله به طرف پارک فدک با استفاده از دوربین های هوشمند خبر داد.

سرگرد علی رحمت دخت از امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از شروع کنترل سرعت خودروهای عبوری از مسیر بلوار لاله تا پارک فدک خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در این مسیر به خصوص ایام تعطیل این کنترل به وسیله دوربین های هوشمند نیز انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بناب با تاکید بر اینکه رانندگان در صورت تخطی از سرعت مجاز در این مسیر جریمه خواهند شد، تصریح کرد: سرعت مجاز در این مسیر برای دوربین‌ها تنظیم شده است و در صورت تخطی هر خودرو از این سرعت جریمه به صورت آنلاین برای صاحب خودرو اعمال خواهد شد و از طریق پیامک برای وی ارسال خواهد شد.

سرگرد رحمت دخت با اشاره به اینکه متاسفانه در این مسیر بارها به دلیل تخطی از سرعت مجاز شاهد تصادفات گاها مرگبار بوده ایم، گفت: با وجود نصب سرعت گیر از ابتدای بلوار لاله تا پارک فدک متاسفانه شاهد هستیم عده‌ای همچنان در این مسیر با سرعت بسیار بالا رانندگی می کند و باعث بروز تصادفات مرگبار می شوند.

وی در پایان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مهم ترین نیاز برای جلوگیری از تصادفات عنوان کرد و گفت: اکثراً شاهد هستیم بیشتر تصادفات به دلیل خطای انسانی به خصوص سرعت غیر مجاز و انحراف از راست انجام می‌شوند و قطعا اگر مردم به قوانین پایبند باشند شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی