گام های موثر سپاه بناب در راستای محرومیت زدایی/ تا پایان عمر خود بسیجی و خادم مردم می دانم
گام های موثر سپاه بناب در راستای محرومیت زدایی/ تا پایان عمر خود بسیجی و خادم مردم می دانم
فرمانده سابق سپاه ناحیه بناب با اشاره به خدمات گستره سپاه بناب در امر محرومیت زدایی گفت: تا پایان عمر خود را بسیجی می دانم و برای خدمت به انقلاب تلاش خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب  سرهنگ عمران دوستی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان شهرستان بناب و همکاران خود بابت هفت سال همکاری در سمت فرمانده سپاه بناب اظهار داشت: خداوند این توفیق را داد که اینجانب به مدت ۷ سال در خدمت همشهریان و سپاهیان شهرستان بناب باشم که در عمین راستا از تمامی کسانی که در طول این مدت در کنار بنده برای خدمت رسانی بهتر به مردم فهیم و ولایتمداری شهرستان بناب بودند تشکر و قدردانی می نماییم.

فرمانده سابق سپاه بناب از فعالیت های چند ساله خود در طول مدت خبر داد وگفت: اعزام راهیان نور به مناطق جنگی کشور به صورت منظم، مقام برتر جشنواره مالک اشتر، بازسازی واقعه غدیر، کمک های مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک های شبانه روزی به مردم در حوادث طبیعی برای تمام مناطق کشور و… می باشد.

وی تصریح کرد: سپاه شهرستان بناب در امر محرومیت زدایی گام های بسیار خوبی برداشته است که از جمله آنها ۴۸ واحد مسکن برای محرومین کمیته امداد وبهزیستی، ۵ قسالخانه توسط گروهای جهادی و بسیجیان، پرداخت ۳میلیارد وام اشتغال برای کشاورزان و دامداران، بازسازی و احداث ۳مسجد بزرگ در روستاها، ایجاد ۴۳ قرض الحسنه مردمی در مساجد و محلات و بحث تولید ماسک در مساجد هم از جمله آنها است.

وی در پایان گفت: از تمامی مسولان شهرستان بناب و حوزه های مقاومت سپاه و بسیجیان بابت تمام قدم هایی که برای پیشرفت، امنیت و آبادانی این سرزمین و سربلندی این کشور برداشته اند نهایت قدر دانی را داریم.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین