گشت مشترک نهادهای نظارتی شهرستان بناب از قصابی ها و مرغ فروشی های سطح شهر+ تصاویر/ رئیس اداره صمت بناب: درج قیمت بر روی اجناس و کالا ها ضروری است/ تشکیل ۷پرونده تخلفاتی در بازرسی امروز
گشت مشترک نهادهای نظارتی شهرستان بناب از قصابی ها و مرغ فروشی های سطح شهر+ تصاویر/ رئیس اداره صمت بناب: درج قیمت بر روی اجناس و کالا ها ضروری است/ تشکیل ۷پرونده تخلفاتی در بازرسی امروز
گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت معدن و تجارت و دامپزشکی بناب با هدف بررسی قیمت گوشت و مرغ در بازار بناب انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز گشت مشترک ارگان‌های نظارتی شامل اداره صنعت معدن و تجارت،دامپزشکی و تعزیرات حکومتی با هدف بررسی و نظارت بر قیمت کنترل بازار گوشت و مرغ انجام شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در حاشیه این بازرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، اظهار داشت امروز گشت های مشترک اداره صمت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی با هدف نظارت بر قیمت گوشت و مرغ در سطح شهر بناب انجام شد تا از نزدیک قیمت ها بررسی شوند.

حبیب خان بابایی با تاکید بر اینکه درج قیمت انواع گوشت و مرغ برای عموم مردم در مرغ فروشی ها و قصابی ها مهم و اجباری است گفت: قصابی ها و مرغ فروشی ها توجه کنند که می بایست قیمت ها برای مردم روشن باشد که در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد.

رئیس اداره صمت بناب از تشکیل ۷ پرونده تخلفات طی بازرسی امروز خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از صنف های قصابی ها و مرغ فروشی های بناب قیمت ها را بالاتر از مصوبه اتحادیه به فروش می رساندند که با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی  گفت: در بازرسی ها اخطارهای لازم را داده‌ایم که صنف قصابی ها و مرغ فروشی ها می بایست با نظارت اتحادیه خود قیمت ها را بر روی اجناس خود درج و برای دید عموم قرار بدهند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب در پایان با تاکید بر اینکه بازرسی‌ها از سایر صنف های مختلف هر روز ادامه خواهد داشت گفت: مردم شریف بناب هر گونه گران‌فروشی و تخلف را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به ما اطلاع بدهند تا ما ماموران خود را به محل اعزام کنیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی