گشت نهادهای نظارتی از قصابی ها و مروغ فروشی‌های سطح شهر بناب+ تصاویر / تشکیل چندین پرونده تخلفاتی در این بازرسی سرزده
گشت نهادهای نظارتی از قصابی ها و مروغ فروشی‌های سطح شهر بناب+ تصاویر / تشکیل چندین پرونده تخلفاتی در این بازرسی سرزده
صبح امروز تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان بناب با هدف نظارت بر قیمت ها و بهداشت با همراهی پایگاه خبری صدای بناب و بیناب سون با حضور در سطح شهر بناب از قصابی ها و مروغ فروشی‌های سطح شهر بازرسی سرزده داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در راستای نظارت از قیمتهای سطح بازار نهادهای نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی اداره صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان بناب با همراهی رسانه مردمی صدای بناب با حضور در سطح شهر بناب بازرسی‌های سرزده از این صنف ها داشتند.

در این بازرسی سرزده مأموران نهادهای نظارتی موارد بهداشتی و درج قیمت مصوب شده را در دستور کار خود قرار داده بودند که البته بسیاری درج قیمت را انجام نداده بودند.

لازم به ذکر است در این بازرسی از واحدهای صنفی بخصوص قصابی ها و مرغ فروشی‌های سطح شهر بناب که نسبت به درج قیمت اقدام نکرده بودند جهت توضیحات بیشتر علاوه بر تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی و اداره صمت دعوت شدند.

متاسفانه در این بازدید ها برخی از مغازه های قصابی و مرغ فروشی ها  و حتی میوه فروشان قوانین تکریم مشتری را رعایت نکرده بودند که با تذکر جدی مأموران نظارتی مواجه شدند.

در پایان امیدواریم نهادهای نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی دامپزشکی صمت، شبکه بهداشت بازرسی های سرزده و غافلگیرانه خود را در طی ایام ماه بیشتر کنند تا مردم با این اطمینان خاطر برسند که نظارت بر قیمت‌ها وجود دارد.

البته این موضوع را هم یادآور شویم که متاسفانه قیمت اجناس به طور کلی برای تمامی کالاهای مصرفی مردم بسیار بالا است و توان مردم برای خرید این مایحتاج اولیه پایین آمده است.

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی