گلایه شدید روستائیان بناب از مشکل آب شرب و برق
گلایه شدید روستائیان بناب از مشکل آب شرب و برق
بخشدار بناب در جلسه حل مشکلات روستائیان شهرستان بناب مشکل آب شرب و برق را از اساسی ترین نیازهای روستاهای این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ، رضا لعلی در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب به مسائل و مشکلات اساسی مردم در روستاها اشاره کرد وگفت: مردم در روستاها با مشکلات زیادی روبرو هستند که بارها مسائل خود را از طریق شوراها و دهیاری های خود به گوش مسئولان می رسانند و خواستار همکاری ارگانهای دولتی برای رفع مشکلات خود در روستاها هستند.

بخشدار بناب قطعی آب در روستاها را یکی از اساسی ترین معضلات روستاها عنوان کرد و گفت: امسال متاسفانه مردم در روستاها در استفاده از آب شرب در مضیقه به سر می برند و قطعی و نبود آب منجر به گلایه مردم شده است و تامین آب مطالبه به جای مردم از مسئولان است که باید هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ولتاژ نامناسب برق موجب قطعی های پی در پی برق در روستاها شده است و این قطعی ها موجب زیانهای مالی برای روستائیان می شود که مشکل برق نبایستی فراموش شود.

بخشدار بناب بحث مخابرات را مهم دانست وگفت: متاسفانه مشکل مخابرات روستاها مثل سالهای گذشته همچنان وجود دارد باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نبود اینترنت در روستاها مردم در امر آموزش مجازی در تنگا بوده و نمی توانند از شبکه های مجازی شاد برای آموزش فرزندان خود بهره ببرند.

وی در پایان امر نقشه برداری و اجرای طرح هادی را در روستاها ضروری عنوان کرد و گفت: مسیر گشایی در روستاها و رسیدگی به وضعیت جاده های اصلی روستاها از جمله مطالبات مردم ودهیاران وشوراهای روستاها می باشد که نیاز به مشارکت مسئولان دارد تا مردم بتوانند بدون مشکل و حادثه ای تردد کنند.

انتهای پیام/ زهرا احمدین