به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، تعداد زیادی از مخاطبین پایگاه خبری صدای بناب اخیرا با تماس با این رسانه مردمی بر این نکته تاکید می کنند که اخیرا پرسنل اداره پست بناب به جای تحویل حضوری مرسولات ارسالی به اهالی این شهرستان در آدرس مقصد ذکر شده، با تماس تلفنی با صاحب مرسوله از آن ها می خواهند جهت دریافت مرسوله خود به اداره پست و یا خیابان های اصلی شهر مراجعه کنند تا بسته های پستی خود را از ماموران اداره پست تحویل بگیرند!!!!
حال باید از مسئولان شهرستان پرسید با وجود کرونا و توصیه های لازم جهت کاهش مراجعات غیرضروری به اماکن عمومی و ادارات شهرستان، آیا این چنین اقدامی از طرف اداره پست قابل دفاع است؟!
آیا با وجود پرداخت هزینه پست تا درب منزل یا محل کار توسط مردم، چنین مواردی مصداق شانه خالی کردن از وظایف ذاتی و کم کاری در یک اداره نیست؟!
حال منتظریم نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بناب چه واکنشی در مقابل ضعف و کوتاهی از وظایف این اداره از خود نشان می دهند!!
انتهای پیام/ زیبائی
محمد
تاریخ : 20 - خرداد - 1402خب چه واکنشی نشان دادند؟هنوزم که هنوزه بعده سه سال بازم زنگ میزنن به همه که بره از اداره پست بسته اش را تحویل بگیره