گلایه شدید مردم بناب از قطعی های مکرر و بی برنامه برق/ قطع و افت فشار آب هم مشکلات شهروندان بناب را دو چندان کرده!!
گلایه شدید مردم بناب از قطعی های مکرر و بی برنامه برق/ قطع و افت فشار آب هم مشکلات شهروندان بناب را دو چندان کرده!!
قطعی های مکرر و نامنظم برق در نقاط مختلف شهر بناب و البته افت فشار و قطعی آب در کنار معضل برق مشکلات و نارضایتی مردم بناب را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مدتی است که قطعی زیاد برق در شهرستان بناب باعث ایجاد مشکلات مختلف برای عموم مردم شده است و آنچه بیشتر باعث رنج مردم و کسبه است قطعی‌های بدون برنامه و عجیب این روزها می باشد.

به گفته اکثر مردم شهرستان بناب در برخی از نقاط شهری بناب برخی اوقات قطعی برق وجود ندارد اما در محله ای دیگر مردم بجای قطعی یک و نیم ساعته طبق برنامه اعلام شده گاها ۳ الی ۴ ساعت برق ندارند و این موجب شده که مردم تصور کنند که قطعی ها به صورت ناعادلانه در محلات انجام می شود.

از ابتدای تابستان که چه عرض کنیم بلکه از همان بهار سال جاری مردم شهرستان بناب همانند سایر نقاط کشور با قطعی برق مواجه شده اند و به گفته عده ای از همشهریان وسایل برقی عده بسیار زیادی خراب و یا نیمه سوز شده است که در این اوضاع گرانی و تورم افسار گسیخته خیلی ها بخصوص کم درآمدها توان خرید و جایگزینی وسایل خراب را ندارند.

در همین راستا عصر امروز چندین پیام و تماس از سوی شهروندان با رسانه مردمی صدای بناب گرفته شد و برخی اعلام می کردند امروز از ساعت ۱۵ الی ۱۸ با قطعی آب و برق مواجه شده اند و این مشکلات بسیار زیادی را برای آن ها به وجود آورده است.

البته با وجود اینکه اداره آب و فاضلاب بناب امروز به دلیل تعمییرات اطلاعیه قطعی آب در چندین محله را داده بود اما طی طول روز بسیاری از خانواده های بنابی بخصوص آن های که پمپ و یا دینام ندارند با مشکل افت و قطعی آب مواجه هستند و البته آن هایی هم که دینام دارند و کمی فشار آب منزل  آنها بیشتر است نمی توانند از آن آب برای مصرف شرب استفاده کنند چراکه سرشار از گل و لایی و در کل غیر قابل شرب است..

قصد طولانی کردن این پیام را نداریم اما از مسئولان انتظار داریم خود را بجای فردی بگذارند که ساعت ۱۴ برای استحرات به منزل خود مراجعه میکند و در این تابستان گرم با نبود آب و برق مواجه می شود و آیا خودشان قلبا از این وضیعت را تحمل میکنند و  واقعا اگر خودشان امروز  مسئول نبودند به هر شکلی ابراز گلایه مندی نمی کردند!!!

انتهای پیام/ داود زیبائی