گلایه شهروندان بنابی از عدم تخلیه به موقع مخازن زباله/ شهرداری: خودروهای مکانیزه در حال تعمیر هستند
گلایه شهروندان بنابی از عدم تخلیه به موقع مخازن زباله/ شهرداری: خودروهای مکانیزه در حال تعمیر هستند
عدم تخلیه به موقع و شستشوی مخازن زباله در سطح شهر بناب صدای بسیاری از شهروندان را درآورده و از وضعیت مدیریت شهرداری در این حوزه به شدت گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، طی روزهای اخیر عدم تخلیه به موقع و شستشوی مخازن زباله در سطح شهر بناب صدای بسیاری از شهروندان را درآورده و از وضعیت مدیریت شهرداری در این حوزه به شدت گلایه مند هستند.

با توجه به فصل تابستان و گرمای شدید هوا، عدم تخلیه سریع مخازن و همچنین عدم شستشوی فوری آنها باعث ایجاد بوی تعفن و جمع شدن حشرات موذی می شود و همین امر باعث شده است که بسیاری از محلات بناب با چنین مشکلاتی مواجه شده و در کنار کرونا از بیماری‌های ناشی از این معضل نیز ابراز ترس و استرس نمایند.

جدای از بوی تعفن و حشرات موذی جمع شده در اطراف مخازن به دلیل انباشته شدن بیش از حد زباله در مخازن، چهره شهر بناب بسیار زشت شده است به طوری که در هنگام عبور از کمربندی های بناب سطلهای پر از زباله کاملاً به چشم میخورند و قطعاً برای مهمان ها و مسافران عبوری از بناب تعجب آور خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری بناب نیز در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب علت عدم تخلیه سریع و انباشته شدن زباله را خراب شدن ماشین مکانیزه جمع آوری زباله شهرداری عنوان کرد و گفت: متاسفانه خودروهای سنگین جمع آوری زباله شهرداری خراب شده و برای  تعمیرات به مراکز تعمیر انتقال داده شده اند.

محمود پیغامی با بیان اینکه از زمان خراب شدن خودروهای مکانیزه جمع آوری زباله پرسنل زحمتکش شهرداری بناب به صورت دستی در حال جمع‌آوری سطل های زباله هستند، گفت: با توجه به تعداد بسیار بالای مخازن زباله امکان جمع کردن زباله در تمام حوزه ها امکان پذیر نیست و تعدادی از آنها توسط پرسنل شهرداری به صورت دستی تخلیه می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بناب در پایان با تأکید بر اینکه خودروهای جمع آوری زباله شهرداری بناب به زودی تعمیر خواهد شد، گفت: بخاطر وضعیت پیش آمده از شهروندان عزیز بناب عذرخواهی کرده و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر خدمات شهری را به حالت اولیه بازگردانیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی