گلایه شهروندان بنابی از فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی
گلایه شهروندان بنابی از فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی
شهروندان بنابی و ساکنین شهرک ولیعصر بناب طی چندین مورد تماس و ارسال پیام هایی اظهار گلایه مبنی بر فرسوده بودن اتوبوس های شهری داشته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهروندان بنابی و ساکنین شهرک ولیعصر بناب طی چندین مورد تماس و ارسال پیام هایی اظهار گلایه مبنی بر فرسوده بودن اتوبوس های شهری به خصوص اتوبوسهای مسیر شهرک ولیعصر (ساری داغ) داشته اند.

از آغاز مهرماه به دلیل بازگشایی مدارس تردد در خیابانها رو به فزونی گذاشته است اما به دلیل کمبود تاکسی و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهروندان اظهار گله نموده و می گویند: اتوبوسهای حمل و نقل عمومی به مرحله فرسودگی رسیده و به دلیل مشکلاتی که برای اتوبوس ها پیش می آید زمان زیادی از مسافران گرفته می شود.

حتی تعدادی از رانندگان اتوبوس‌ شهری بناب نسبت به فرسوده بودن ناوگان عمومی اعتراض داشته و خواستار رسیدگی و نوسازی اتوبوس‌های شهری هستند.

گفتنی است؛ اتوبوسهای بنز مدل ۳۵۵ در شهرستان بناب ۱۰دستگاه بوده و تمامی آنها به مرحله فرسودگی رسیده اند.

با توجه به ضرورت نوسازی مدلهای قدیمی ناوگان عمومی شهر بناب لازم است مسئولان شهرستان بخصوص سازمان اتوبوس رانی شهرستان بناب در پاسخ به گله مندی شهروندان واکنشی موثر نسبت به بازسازی این اتوبوس‌ها نشان بدهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی