گلایه شهروندان بنابی از نبود تاکسی از ساعت ۲۱ به بعد در بناب
گلایه شهروندان بنابی از نبود تاکسی از ساعت ۲۱ به بعد در بناب
عدم فعالیت تاکسی های عمومی و تحت نظر سازمان حمل و نقل از ساعت ۲۱ به بعد به خصوص در هسته مرکزی شهر بناب بسیاری از شهروندان را ناراضی و موجب گلایه آنها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جمع زیادی از شهروندان بنابی با ارسال پیام های زیادی از نبود تاکسی در طول روز بخصوص از ساعت ۲۱ به بعد در ایستگاه های تاکسی به خصوص در مرکز شهر بناب ابراز گلایه مندی می کنند.

طبق گفته شهروندان بنابی از ساعت ۲۰ به بعد تعداد تاکسی ها در مرکز شهر بناب به شدت کاهش یافته به طوری که از ساعت ۲۱ به بعد رسماً تاکسی عمومی در مرکز شهر بناب پیدا نمی شود و این در حالی است که حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی در بناب فعالیت می کنند.

به گفته یکی از شهروندان بنابی تاکسی ها از ساعت ۲۰ به بعد به صورت خطی فعالیت نکرده و در صورت درخواست دربست و با کرایه بیشتر مسافران را جابجا می کند و این در توان بسیاری از خانواده ها نیست.

پر وضوح است که اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه اکثراً از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کند و قطعاً در طول تابستان که روزها بسیار طولانی بوده و تا ساعت ۲۱ هوا همچنان روشن است، نبود تاکسی جای تعجب دارد؛ چرا که در بسیاری از شهرهای استان و کشور تاکسی ها تا بامداد فعالیت می کنند.

امیدواریم سازمان حمل و نقل و همچنین تاکسیرانان عزیز و پرتلاش شهرستان بناب نیز به فکر همشهریان خود به خصوص اقشار کم درآمد بوده و اجازه ندهند مردمی که به دلیل گرما برای خرید عصر هنگام به  بازار مراجعه کرده اند نتوانند با تاکسی به منازل خود برگشته و یا مجبور باشند کرایه دربست نیز بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی