گلایه مردم از وضعیت نابسامان پارک کوی لاله/ ضرورت ساماندهی و زیباسازی فضای پارک
گلایه مردم از وضعیت نابسامان پارک کوی لاله/ ضرورت ساماندهی و زیباسازی فضای پارک
تنها پارک کوی برق به دلیل عدم آبیاری چمن ها، درختان و همچنین زیبا سازی فضای ظاهری آن با مشکلاتی زیادی مواجه شده و ساکنین از شهرداری انتظار رسیدگی فوری به این پارک را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب تنها پارک واقع در کوی برق محله کوی لاله وضعیت نابسمانی دارد و عدم رسیدگی به این پارک کوچک باعث شده اهالی نتوانند از این تفرجگاه کوچک و محلی کوچک استفاده کنند.

تنها مشکل این پارک آشغالهای ریخته شده  روی چمن ها و یا سنگ فرش ها نیست بلکه عدم آبیاری به موقع چمن ها و درختان موجب شده در اوایل شروع فصل تابستان شاهد خشک شدن بخشی از گیاهان و درختان این پارک باشیم.

بی محلی و بی توجهی اهالی نسبت به عدم نظافت و تمیز نگه داشتن پارک کوی لاله و به همراه آن عدم رسیدگی مسئولان شهرداری  این پارک را به فضایی امن برای سگهای ولگرد  و چرای گوسفندان تبدیل کرده است.

سخت نیست اگر مردم فرهنگ استفاده درست از فضاهای عمومی و تفریحی را به خوبی رعایت کنند و مثل معروف شهر ما خانه ماست را به کار ببندند و بدانند ریختن زباله در محوطه پارک علاوه براینکه زشتی فضای سبز را به همراه دارد بلکه این آلودگی ها می توانند تهدیدی برای خود و فرزندانشان در این روزهای کرونایی باشد.

در پایان انتظار می رود مسولان شهرداری دستی به پارک کوی لاله بکشند و تنها با آبیاری به موقع درختان و چمن ها جان تازه به این پارک محلی بدهند, جارو کردن و تخلیه سطل زباله ها، رنگ کردن آنها با چند لیتر رنگ و در نهایت ضدعفونی کردن وسایل ورزشی می توان محلی سالم برای تفریح اهالی این محل به وجود آورد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ زهرا احمدین