یادمان مزار شهدای  روستای دیزج پروانه بناب رونمایی شد/ سرهنگ حیدری فرمانده سپاه بناب: انقلاب و نظام ایران همه هستی خود را مدیون خون شهدا است
یادمان مزار شهدای  روستای دیزج پروانه بناب رونمایی شد/ سرهنگ حیدری فرمانده سپاه بناب: انقلاب و نظام ایران همه هستی خود را مدیون خون شهدا است
یادمان مزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب با اعتباری بالغ بر 18 میلیون تومان با حضور فرمانده سپاه بناب و سایر مسئولان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس یادمان مزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب با حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب، اعضای شورای شهر و شهردار خوشه مهر رونمایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : حقیقتاً امروز امنیت، هستی و هر چیزی که در این انقلاب و کشور داریم را مدیون خون شهدا هستیم که با ارزش ترین هستی خود یعنی جان خود را فدای این ملت و انقلاب کردند.

وی افزود: خون شهدا امروز باعث شده نظام جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا با اقتدار و پر قدرت باشد و دیگر قدرتی جرأت نکند حتی لحظه به فکر تجاوز به خاک این کشور بیفتد .

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در تمام ایام سال را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت : ما همیشه باید قدردان کسانی باشیم که در راه حفاظت از خاک این کشور از خود گذشتگی و رشادت های بسیاری را انجام دادند و درس های آن ها بیاموزیم و راه آنها را ادامه بدهیم

لازم به ذکر است یادمان مزار ۶ شهید روستای دیزج پروانه بناب با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیون تومان به همت شورا و شهرداری خوشه مهر، سپاه ناحیه بناب، حوزه محمد رسول الله و پایگاه مصطفی خمینی ره احداث و رونمایی گردید.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی