یکه تازی قیمت موز در بازار/ قیمت خیار مردم را شگفت زده کرد
یکه تازی قیمت موز در بازار/ قیمت خیار مردم را شگفت زده کرد
قیمت موز این روز ها در شهرستان بناب همانند سایر نقاط کشور در بازار یکخ تازی می کند . اکثر خانواده های بنابی قید خرید این میوه را زده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، این روزها قیمت موز در بازار به شدت رو به افزایش بوده و به صورت میانگین در بناب هر کیلو به قیمت ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر قیمت موز قیمت خیار آمار و ارقام جدیدی را بر جای می گذارد و به صورت میانگین این سبزیجات کیلویی حدود ۲۰ هزار تومن به فروش بازار به دست مصرف کننده می رسد!

البته قیمت سایر میوه‌ها نیز در دست کمی از این دو ندارند بطور مثال پرتقال میوه ای که سالیان قبل به راحتی در خانه ای پیدا می شد این روزها به صورت میانگین حداقل ۱۲ الی ۱۵ هزار تومان به فروش میرسد و عده ای مردم توان خرید این میوه را هم ندارند..

با این قیمت ها کمتر می توان در خانواده هایی که درآمد متوسط دارند میوه ای پیدا کرد و قطعاً عدم استفاده میوه  و سبزیجات موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن و پذیرش انواع میکروب و بیماری خواهد شد.

مخاطبین رسانه مردمی صدای بناب طی روزهای اخیر بارها و بارها از قیمت باورنکردنی موز و خیار برای ما مطالبی ارسال کرده و از ما می‌خواهند که صدای آنها را به گوش مسئولان شهرستان و استان و حتی کشور برسانیم و همین عکس خبری توسط یکی از همشهریان گرفته و برای ما ارسال شده است.

اینکه قیمت‌گذاری نهایی میوه ها در حیطه اختیاری مسئولان شهرستان استان نیست برای همه آشکار می باشد اما مردم شریف شهرستان بناب از مسئولان شهرستان به خصوص نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و  فرماندار پرتلاش انتظار دارند صدای آنها را به گوش مسئولان استان و کشور برسانند تا آنها بدانند سرانه استفاده میوه در شهرستان بناب به شدت کاهش پیدا کرده است و مردم از وضع گرانی میوه به شدت گلایه مند هستند.

نگارنده: داود زیبائی