۶ نفر فوتی در تصادفات درون شهری بناب در ۳ ماه اخیر و فوت ۲ نفر در ۳ روز گذشته در این تصادفات / ایمن سازی معابر در بناب قابل قبول نیست!
۶ نفر فوتی در تصادفات درون شهری بناب در ۳ ماه اخیر و فوت ۲ نفر در ۳ روز گذشته در این تصادفات / ایمن سازی معابر در بناب قابل قبول نیست!
رئیس پلیس راهور شهرستان بناب از فوت ۲ نفر در ۳ روز گذشته در پی تصادفات دورن شهری بناب خبر داده و از بالا بودن آمار تصادفات درون شهری در این شهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ فریبرز فرید کریمی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به اینکه در ۳ ماه اخیر در تصادفات درون شهری بناب متاسفانه ۶ نفر جان باختند، اظهار داشت: ایمن سازی در معابر شهری بناب قابل قبول نیست و باید در این زمینه اقدامات موثر صورت گیرد.

 

وی با اشاره به فوت ۲ نفر در عرض ۳ روز گذشته در این تصادفات، تصریح کرد: اگر چه خطاهای انسانی در این تصادفات قابل تامل هست ولی باید به مواردی چون خط‌کشی خیابان ها، نصب علایم هشدار دهنده، تامین روشنایی مناسب در معابر پرترافیک و همچنین کیفیت آسفالت در بزرگراه ها توجه کافی شود.

 

سرهنگ فرید کریمی همچنین بر لزوم همکاری ارگان های دخیل در مسائل ترافیکی شهرستان با پلیس راهور تاکید کرده و افزود: تحقیقات نشان می دهد که پلیس راهور تنها ۱۹ درصد در مسائل ترافیکی نقش دارد و رفع مشکلات ترافیکی همکاری بقیه ارگان ها را می طلبد.

 

وی با انتقاد از اینکه مصوبات شورای ترافیک در بناب به خوبی اجرا نمی شود و بسیاری از مصوبات ابتر می مانند، تاکید کرد: باید متولی ۳ بزرگراه بناب هر چه زودتر مشخص شده و معابر پرترافیک شهری بناب نیز مثل بسیاری از شهرها مجهز به دوربین های پلاک خوان شوند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان بناب در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای طرح جدید ترافیکی در مرکز شهر ترافیک خیابان دانشجو در حال حاضر روان شده است، اظهار داشت: برای حل مشکل ترافیک خیابان دانشجو باید همه مسئولین ذیربط کمک کنند.

 

وی در پایان با انتقاد از تجمع مراکز پزشکی و درمانی در خیابان دانشجو که علت اصلی ترافیک این خیابان است، افزود: متاسفانه در حاضر نیز عزمی برای کنترل تجمع این مراکز در این خیابان دیده نمی شود و تنها در یک هفته اخیر مجوز فعالیت ۲ مطب و یک سنوگرافی در این خیابان صادر شده است.

 

  • نویسنده : داود زیبائی