‍ پیام تبريك فرمانده انتظامي شهرستان بناب به مناسبت هفته قوه قضائيه
‍ پیام تبريك فرمانده انتظامي شهرستان بناب به مناسبت هفته قوه قضائيه
فرمانده انتظامي بناب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت الله دکتر بهشتي و72 تن از ياران وفادارش هفته قوه قضائيه را به همه دست اندرکاران این نهاد انقلابی و ارزشمند تبریک گفت.  

متن پيام سرهنگ “سهراب شفقی” به شرح ذيل است:

 

بسمه تعالی

لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه 24)

 

یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است.

 

هفتم تیر سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی(ره) و۷۲تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم “دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.

 

یقینا” کارو تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

 

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه شهرستان بناب مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی و مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا شهرستان بناب تبریک عرض نموده و موفقیت و تائیدات الهی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب

سهرهنگ سهراب شفقی