💥بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از بزرگترین مجتمع دامی کشور
💥بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از بزرگترین مجتمع دامی کشور
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی با اسداله محسن زاده مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در این دیدار جواد فشنگچی ضمن تشریح فعالیت شرکت های تابعه گروه صنعتی اطهر گفت: با پیشرفت تکنولوژی در صنعت خوراک دام و طیور کارخانه اطهر دانه آذربایجان با استفاده از روش GMP توان تولید دان پلت با ظرفیت تولیدی 30 تن در ساعت را دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در ادامه افزود: کلیه تجهیزات این کارخانه بر اساس آخرین فناوری روز اروپا در طول 2 سال طراحی و ساخته شده است.

وی با اشاره به واردات مواد اولیه خوراک دامی افزود : بیشتر نهاده‌های دامی از خارج از کشور وارد می‌شود، بنابراین باید بتوانیم نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداری‌ ها را با استفاده از دانش روز جهانی بر اساس آخرین اصول بهداشتی و با بهره گیری از پتانسیل های جدید و کاربردی کاهش دهیم .

جواد فشنگچی با اشاره به ظرفیت کشت وصنعت مغان در دامپروری با داشتن 14 هزار راس گاو هلشتاین و بالا بودن هزینه خوراک دامی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء هضم پذیری خوراک و افزایش ارزش خوراک دام کارخانه اطهر دانه آذربایجان مجهز به دستگاه پیشرفته کراوان اکسپندر گردیده تا تمامی ویتامین ها و مواد خوراکی موجود در دان جذب بدن دام شود .

مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان در تشریح این شرکت گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع زراعی ، ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه‌های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر از شرکت‌های منحصر بفرد کشور محسوب می‌شود .

اسداله محسن زاده با بیان اینکه در مجموع در تولید محصولات کشاورزی ۲۰ درصد افزایش داریم، تصریح کرد : در تولید شیر هم به دلیل تامین به موقع نهاده‌های دامی ۳۰ درصد افزایش محصول صورت گرفته که به تبع آن محصولات لبنی افزایش می‌یابد .

قابل ذکر است در یک دیدار جداگانه جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین و مدیریت نان کامل اطهر با قاسم محمدی رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره کشت وصنعت مغان نسبت به استفاده از تجربیات یک دیگر در زمینه های مختلف از جمله تولید و آزمایش های تخصصی بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان با اعزام کارشناسان برای بازدید از محل کارخانه‌های گروه صنعتی اطهر و همکاری متقابل موافقت نمودند.