جوانان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند
جوانان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند
جلسه کمیسیون دانشجویی به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در این جلسه رضا لعلی با اشاره به نقش دانشگاه ها و مدارس در جامعه پذیری جوانان اظهار داشت: دشمنان ما همواره در طول ۴۳ سال گذشته به دنبال جذب جوانان بودند.

فرماندار بناب گفت: جوانان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند اما به واسطه قرارگیری در سنینی حساس و برخورداری از روحیاتی لطیف و شکننده می‌تواند زودتر از دیگران تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای دشمن قرار گیرند لذا لازم است در دانشگاه ها و مدارس با آگاهی بخشی و گفتگو با جوانان مانع از سو استفاده دشمنان شویم.

 وی با تاکید بر اینکه اعتراض کردن یکی از حقوق مردم می باشد، گفت: در سخنان و اظهارات تمامی مسئولین بر پذیرش اصل اعتراض مسالمت آمیز تاکید شده اما باید بین اعتراض و اغتشاش فرق گذاشت.

 لعلی گفت: امروز دشمن بدنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متاسفانه عده معدودی در داخل تحت تاثیر القائات دشمن می‌خواهند با ایجاد اغتشاش و ناامنی، آرامش و آسایش مردم را سلب کنند که البته شکست خواهند خورد و موفق نمی شوند.

وی در همین راستا از مسئولین خصوصا در دانشگاه ها و مدارس و خانواده ها خواست تا اجازه ندهند از احساسات و عواطف جوانان و فرزندانشان سو استفاده شود.

 فرماندار بناب گفت: لیدرهای ناآرامی های اخیر که بازداشت شده اند و گاها در رسانه های بیگانه از آن ها به عنوان قهرمان ملی یاد می شود چهره های غیر مشروع در سطح شهرها بودند و باید این مسائل به جوانان گفته و تبیین شود تا در دام عده ای معلوم الحال گرفتار نشوند.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و بسیجیان عزیز در حفظ آرامش مردم در شهرستان بناب قدردانی کرد و گفت: از مردم آگاه و شجاع شهرستان بناب که علی رغم تبلیغات گسترده رسانه های معاند حاضر به همراهی با دشمنان نشده و همچون گذشته در کنار اسلام و انقلاب ایستادند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری بناب