رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب از کشف و بیش از ۵۰۰ کیلو گوشت قرمز و مرغ فاسد شده در سطح شهرستان بنا و مدون سازی آنها به دستور دادستانی بناب خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب دکتر مسعود گنج پور ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب، با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه گوشت قرمز در شهرستان بناب وجود ندارد، گفت: با نظارت هایی  که به صورت دقیق بر کشتارگاه و سایر مراکز تهیه و توزیع گوشت می شود هیچگونه مشکلی در توزیع این فرآورده خام در شهرستان بناب وجود ندارد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب با تاکید بر بازرسی دقیق این نهاد خدمات رسان و نظارتی بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته چیزی حدود ۵۰۰ کیلو گوشت و مرغ فاسد شده در سطح شهر بناب ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم‌سازی شدند.

 

دکتر گنج پور در خصوص بیماری تب برفکی و شیوع این بیماری در استان ها و شهرهای همجوار گفت: خوشبختانه در شهرستان بناب در حال حاضر این بیماری دام وجود ندارد و به دنبال آن هستیم که میدان دواب شهرستان بناب هرچه سریعتر بازگشایی شود.

 

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته دو منبع مشکوک به تب برفکی در شهرستان بناب شناسایی و اقدامات لازم جهت سمپاشی و سایر اقدامات تخصصی در این مراکز انجام شد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی از قصابی ها و مرغ فروشی های سطح شهر بناب با قدرت در ادامه خواهد داشت گفت: تمام قصاب ها و مرغ فروشی های سطح شهرستان بناب می بایست علاوه بر رعایت کامل نظافت نسبت به درج قیمت روزانه مرغ و گوشت اقدام کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی