آمادگی کشتارگاه صنعتی بناب جهت ذبح رایگان قربانی های همشهریان در روز عید سعید قربان | پایگاه اطلاع رسانی صدای بناب
آمادگی کشتارگاه صنعتی بناب جهت ذبح رایگان قربانی های همشهریان در روز عید سعید قربان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر مسعود گنج پور در تشریح این خبر گفت: در جهت رفاه حال همشهریان و تسهیل در امر ذبح و نظارت بر لاشه های استحصالی، با کشتارگاه صنعتی سهند بناب هماهنگی لازم صورت گرفته تا به صورت رایگان قربانی های همشهریان در عید قربان ذبح گردد.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی سهند بناب از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ روز عید قربان با حضور اکیپ دامپزشکی بناب، آماده ذبح رایگان قربانی‌هاست.

رئیس دامپزشکی شهرستان بناب همچنین با تاکید بر اینکه همشهریان از خرید قربانی از مراکز غیر قابل نظارت پرهیز کنند؛ تصریح کرد: در حال حاضر ۳ مرکز اصلی فروش دام مخصوص قربانی در میدان (قشلاق)؛ میدان باقرآباد و میدان پروین اعتصامی (خیابان فرهنگ) تحت نظارت اداره دامپزشکی بناب است و بهتر است همشهریان برای تهیه دام قربانی به این مراکز مراجعه کنند..

دکتر گنج پور در انتها از تفکیک جنسیتی دام های کشتار شده در بناب از هفته های آتی و استفاده از برچسب های زرد رنگ برای لاشه های ماده و همچنین برچسب های آبی رنگ برای لاشه های نر؛ خبر داد و گفت: این کار در راستای احترام به حقوق شهروندی انجام شده است تا شهروندان در هنگام خرید گوشت بدانند که گوشت نر یا ماده خریداری می‌کنند.

وی در پایان گفت: #شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در قربانی خود در اسرع وقت جهت حضور اکیپ دامپزشکی، با شماره تلفن ۳۷۷۷۸۰۳۱ تماس حاصل نمایند.