وضعیت عجیب و اسفبار فاضلاب محله بهشتی | پایگاه اطلاع رسانی صدای بناب
وضعیت عجیب و اسفبار فاضلاب محله بهشتی

به گزارش صدای بناب که طی درخواست های مکرر اهالی محله بهشتی صورت گرفته است، ساکنین این محله شدیدا از اوضاع اسفبار فاضلا جاری در این محله گلایه مند هستند. در این گزارش با چند تن از اهالی مصاحبه داشتیم.

 ( مسئولان خواهشا با دقت بخوانید)

یکی از اهالی محله اظهار داشت: الان چندین ساله که با مشکل فاضلاب محله درگیریم. چندین بار طی این سالها به اداره آب و فاضلاب مراجعه کرده ایم ولی متاسفانه جوابی نگرفته ایم.

فاضلاب خانه ها میگیرد و همانطور که در فیلم میبینید مجبور به باز کردن دهانه چاه فاضلاب کوچه میشویم که آب فاضلاب در کوچه و در نهایت به خیابان ساحلی قوبی چای سرازیر میشود.

دو سال پیش هم با خبرنگاری ها مصاحبه داشتیم و مسئولین وقت ،بخاطر خبری کردن مشکل،الکی قول مساعدت دادند و بعد بازی یادم تو را فراموش راه انداختند….

‌امروز با جمعی از اهالی ابتدا به اداره آب و فاضلاب رفتیم که یکی از کارمندان و هم اتاقی اش با لحن تند و …گفتند به آنها ارتباطی ندارد و چون فاضلاب سنتی است به شهرداری مربوطه…..!!!

‌بعد رفتیم پیش آقای ضیائی( رئیس اداره آب و فاضلاب بناب) و ایشان گفتند سعی میکنند برای سال بعد در اولویت فاضلاب کشی مدرن قرار بدهند.

‌بعد از آنجا خدمت آقای معین معاونت فرمانداری رفتیم و ایشان به اقای پیغامی(شهرداری)زنگ زدند و گفتتد خودمان هم برویم به شهرداری و پیگیر باشیم.

رفتیم شهرداری .اقای معاون شهردار در جلسه بودند.جلسه شان تمام شد و آقای محبعلی زاده را برای بازدید فرستادند و ایشان بعد از بازدید گفتند: به شهرداری مربوط نیست و اگر هم مربوط میشد دستگاه های لازمه را ندارند…

‌به شبکه بهداشت،قسمت بهداشت محیط رفتیم و ایشان هم به آقای پیغامی زنگ زدند و به ما گفتند که با شما تماس بگیریم.

 بعد از همه اینها آقای مبین کنفرانس تلفنی بین بنده و رییس فاضلاب و آقای پیغامی و خودشان برقرار کردند و باز هم آن دو اداره مسئولیت را از خود سلب و به گردن دیگری انداختند…..

‌الان مشکلی که هست اینه که آن چاه باز فاضلاب و آب کثیف و آلوده سرازیر در کوچه علاوه بر اینکه سرراه ما اهالی هست ،متاسفانه سر راه بچه های دو مدرسه ابتدایی است که اگر خدای ناکرده یکی از بچه ها در سرما و یخبندان صبح و یا تاریکی عصر بعد از تعطیلی مدرسه در آنجا بیفتد یا هزاران مشکل دیگر…..چه کسی پاسخگوست؟…