دیدار و گفتگوی بسیجیان و سپاهیان بناب با امام جمعه شهرستان+ تصاویر / امام جمعه بناب: بسیج پشتیبان ولایت فقیه و ملت است
دیدار و گفتگوی بسیجیان و سپاهیان بناب با امام جمعه شهرستان+ تصاویر / امام جمعه بناب: بسیج پشتیبان ولایت فقیه و ملت است
صبح امروز همزمان با آغاز هفته بسیج اقامت سپاه ناحیه بنا به همراه تعدادی از بسیجیان با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت: شجره مبارکه بسیج از اول نظام دین اسلام پایه گذاری شده است تا از اسلام محافظت کند.

امام جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه اقدامات و مجاهدت های بسیجیان از ابتدای انقلاب بر کسی پوشیده نیست گفت: بسیج پشتیبان رهبر ،نظام و ملت جمهوری اسلامی و مقدسات دینی است و تنها انتظاری که از بسیج می‌رود خدمت به اسلام و مردم می باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اقتدار بسیجیان و سپاهیان در محافظت از مرز و بوم این کشور گفت: اتفاق اخیر در دریای عمان و مقابله سپاه با نیروی دریایی آمریکا نشان داد که کشور ما به همت بسیج و سپاه در امنیت کامل به سر می‌برد و مقابل جهانیان لرزه بر تن دشمنان انداخت.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از اقدامات بسیج به خصوص در ایام کرونا گفت: امیدواریم بسیج و سپاه همانند گذشته در راستای حل مشکلات کشور گام های موثرتری را بخصوص در حوزه های عمرانی بردارد.

 

گزارش تصویری؛

 

 

 

انتهای پیام / داود زیبائی