آمادگی کامل توزیع برق شهرستان بناب در هنگام بحران
آمادگی کامل توزیع برق شهرستان بناب در هنگام بحران
رئیس توزیع برق شهرستان بناب با اشاره به آمادگی کامل این نهاد خدمات رسان در مواقع بحران گفت: تمامی تدابیر و تجهیزات مورد نیاز برای ایام سخت تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عزیزالله یزدانی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان بناب از آمادگی کامل اداره برق در زمان بروز هر گونه بحران خبر داد و گفت: خوشبختانه اداره برق بناب در راستای مدیریت بحران از آمادگی کامل برخوردار است.

رئیس اداره برق شهرستان بناب با بیان اینکه چند ژنراتور قدرتمند به صورت آماده باش برای مواقع بحرانی تدارک دیده شده است، گفت: این ژنراتورها آماده هستند تا در صورت قطع برق در یک محله به صورت سیار و در طولانی مدت روی کار آمده و برق آن محل را تامین کنند.

وی با اشاره به مصرف بیش از اندازه برق در سراسر استان و شهرستان بناب طی روزهای گذشته گفت: دیروز ۲۱ تیرماه شاهد افزایش مصرف برق در سطح استان و شهرستان بناب بودیم و انتظار داریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب ادارات و نهادهای غیر دولتی گفت: طی چند روز گذشته صنایع و ادارات و نهادهای غیردولتی همکاری خوبی با توزیع برق داشتند و در مصرف برق شاهد کاهش میزان مصرف برق در این مراکز بوده ایم.

 انتهای پیام/ داود زیبائی