فرسودگی تعدادی از اتوبوس های درون شهری بناب/ بازسازی ۱۳ اتوبوس طی سال جاری در بناب
فرسودگی تعدادی از اتوبوس های درون شهری بناب/ بازسازی ۱۳ اتوبوس طی سال جاری در بناب
رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با اشاره به گلایه مندی برخی از شهروندان از فرسودگی اتوبوس های درون شهری بناب گفت: این انتقادات به حق بوده و برخی از اتوبوس های درون شهری بناب به دلیل عمر طولانی فرسوده شده اند.

نادر داوودی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در واکنش به گلایه مندی شهروندان به خصوص اهالی شهرک ولیعصر عج (ساری داغ) مبنی بر فرسوده بودن اتوبوسهای خدماتی در این مسیر اظهار داشت: این انتقادات به حق بوده و متاسفانه برخی از اتوبوسهای بنز مدل ۳۵۵ در این مسیر به دلیل عمر طولانی فرسوده شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با اشاره به اینکه امسال شهرستان بناب برای بازسازی ۱۳ اتوبوس حمل و نقل عمومی درون شهری اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جذب کرده است، گفت: بناب تنها شهرستان استان آذربایجان شرقی می باشد که توانست این مقدار اعتبار را برای بازسازی اتوبوس های درون شهری خود جذب کند.

نادر داوودی با اشاره به اینکه بیشتر اتوبوس های مسیر شهرک ولیعصر عج از مدل بنز ۳۵۵ می باشند، گفت: ۱۳ اتوبوس مد نظر برای بازسازی تنها از نوع اتوبوسهای بنز ۴۷۵ هستند و صاحبان اتوبوسهای بنز ۳۵۵ نمی‌تواند از این اعتبارات بازسازی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: صاحبان اتوبوسهای بنز ۳۵۵ می توانند با آزادسازی سند و یا فروش آن ها اتوبوس بازسازی شده مدل ۴۵۰ تحویل گرفته و یا اینکه با تعویض اتوبوس خود می توانند به ما کمک کند تا برای بازسازی اتوبوس های آنها اعتبارات مورد نظر را جذب کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بناب با بیان اینکه مسئولان شهرستان به خصوص نماینده و شهردار بناب به دنبال خرید اتوبوس نو برای حمل و نقل درون شهر بناب هستند، گفت: هر اتوبوس بیش از ۵ میلیارد تومان قیمت دارد و در حال حاضر اعتبارات داخلی شهرستانی این اجازه را نمیدهد که بتوانیم تعدادی اتوبوس بخریم اما امیدواریم با پیگیری های مسئولان شهرستان بتوانیم چند اتوبوس درون شهری تهیه کنیم.

داوودی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله شهروندان عزیز در استفاده از اتوبوس های فعلی گفت: همشهریان عزیز مطمئن باشند که از هر طریقی به دنبال بازسازی، نوسازی و یا خرید اتوبوس های نو برای حمل و نقل درون شهر بناب هستیم و امیدواریم بتوانیم باعث جلب رضایت شهروندان عزیز بنابی شویم.

 انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی