اهدای ۵ سری جهیزیه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند شهرستان+ تصاویر
اهدای ۵ سری جهیزیه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند شهرستان+ تصاویر
همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج 5 سری جهازیه به ارزش 50 میلیون تومان و به ارزش کلی ۲۵۰ میلیون تومان به نوعروسان شهرستان بناب اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب و فرمانده های پایگاه های بسیج شهرستان، ۵ سری جهیزیه که ارزش هر کدام ۵۰ میلیون تومان و به ارزش کلی  ۲۵۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند شهرستان بناب اهدا گردید.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در این مراسم با اشاره به اهدای این ۵ سری جهیزیه اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات بسیج و سپاه حمایت از قشر ضعیف و کم برخوردار می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به اینکه حمایت از قشر جوان و ترویج سنت پیامبر وظیفه همه مردم و مسئولان است، گفت: نباید اجازه بدهیم قشر جوان به دلیل نداشتن جهیزیه، وسایل و امکانات اولیه زندگی از ازدواج دوری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور و برخی از شهرها گفت: متاسفانه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هر راه و روشی استفاده می‌کنند و امروز با تحریک برخی افراد سعی دارند از درون به خودمان صدمه بزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در پایان بررسی مشکلات و بهبود معیشت مردم را از مسئولین خواستار شد و گفت: این مردم همیشه در همه زمانها پای نظام و انقلاب خود مانده اند و مسئولان می‌بایست برای بهبود وضعیت کشور شبانه روزی تلاش کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی