ضرورت توجه مردم به برخی از نوشته های غیر فرهنگی بر روی لباس ها
ضرورت توجه مردم به برخی از نوشته های غیر فرهنگی بر روی لباس ها
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: لازم است مردم به برخی از نوشته های غیر فرهنگی بر روی لباس های خود توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب صدقی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر نظارت بیشتر بر مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر  گفت: در برخی از رسانه های خارجی و فضای مجازی با روشهایی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر  پرداخته می شود که اگر کسی اطلاعات و سواد کافی را نداشته باشد به انحراف کشیده خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا انتظار داریم افراد متدین و با جایگاه مذهبی در بین مردم شهرستان بناب به این موضوعات پرداخته و از طریق رسانه های مردمی شهرستان بناب آنها را انتشار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هجوم فرهنگی از روشهای فرهنگی در کشور ما گفت: متاسفانه بر روی برخی از البسه با زبانهای انگلیسی و غیره کلمات و جملاتی نوشته می شود که معنی خوبی ندارند و حتی این جملات در کشورهای خودشان جرم محسوب می شود.

وی در پایان گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  را خواستار شد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده است در کنار سایر ارگانها فعالیتهای گسترده ای را برای این فریضه دینی و واجب داشته باشد.

انتهای پیام / رقیه فتحی