افرادی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند منتظر بمانند/توزیع یارانه های به درستی انجام نمی شود/ بخشی از اعتبارات یارانه های باید برای خدمان عمومی و تکمیل پروژه ها اختصاص یابد/  ضرورت حمایت از سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد تومانی در فولاد و نیروگاه بناب
افرادی که در بورس سرمایه گذاری کرده اند منتظر بمانند/توزیع یارانه های به درستی انجام نمی شود/ بخشی از اعتبارات یارانه های باید برای خدمان عمومی و تکمیل پروژه ها اختصاص یابد/  ضرورت حمایت از سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد تومانی در فولاد و نیروگاه بناب
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوددهی بورس در کوتاه مدت غیرممکن است گفت: افرادی که در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده اند به هیچ عنوان عجله نکرده و منتظر خوب شدن وضعیت این بازار باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری بناب در ابتدای مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از مسئولان شهرستان انتظار داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های این ایام را به صورت مجازی و همچنین آذین بندی شهر برگزار کنند تا این ایام به خوبی یادآوری و گرامی داشته شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت بورس کشور گفت: متاسفانه به علت نقدینگی زیاد در این حوزه اقتصادی افرادی که طی ماه های اخیر وارد بورس شده بودند متضرر گردیده اند اما از آنها درخواست داریم به هیچ عنوان عجله نکرده و منتظر بمانند.

وی افزود: وضعیت بورس طوری است که سود دهی در آن به صورت کوتاه مدت بسیار سخت و غیر ممکن می باشد اما با گذشت زمان بخصوص افرادی که سالیان قبل در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند مشکلات برطرف و سود دهی خوبی انجام خواهد شد.

شیخ رضا باقری بنابی در خصوص برنامه ریزی در حوزه یارانه های دولتی گفت: متاسفانه یارانه‌های دولتی به خوبی توزیع نمی شود و دولت مراحل مختلفی با مبالغ ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومانی به مردم یارانه می دهد و این قطعاً دردی از جامعه را دوا نخواهد کرد و می بایست در همین راستا برنامه‌ریزی های بهتری برای اعتبارات این حوزه انجام شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا نمایندگان در نظر دارند با مصوبه‌ای در خصوص هدفمند کردن یارانه ها طوری برنامه‌ریزی کنند که یارانه‌های افراد نیازمند عضو کمیته امداد و بهزیستی بیشتر شود و درآمد حاصل از یارانه‌ها به سمت سوی پروژه‌های عمرانی کشور ، رایگان کردن بهداشت و سایر خدمات مهم کشوری صرف شود که قطعاً به نفع عموم مردم خواهد بود.

شیخ رضا باقری بنابی گفت: برخی از پروژه های عمرانی شهرستان بناب  مانند ورزشگاه، نیروگاه حرارتی و غیره به دلیل نبود اعتبارات همچنان ساکن باقی مانده‌اند و قطعا با هدفمند کردن یارانه‌ها می‌توان با جذب اعتبارات ای این پروژه های نیمه تمام را تکمیل کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌بایست از سرمایه‌گذاری در راستای توسعه شهرها استقبال کرد گفت : خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی در راستای توسعه فولاد صنعت بناب و همچنین نیروگاه حرارتی سهند بناب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو به ارزش ریالی  حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان در حال انجام است که امیدوارم همه مردم و مسئولان شهرستان از این سرمایه‌گذاری به شدت حمایت کرده چرا که قطعا موجب آبادانی و پیشرفت این شهرستان و حتی منطقه خواهد شد.

نماینده مردم بناب در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از آرزوهای دیرینه شهرستان بناب با تکمیل و احداث کمربند شرقی این شهرستان برآورده خواهد شد گفت: سرمایه گذاری بسیار خوبی در همین راستا انجام شده و کارهای پیمانکاری آن نیز مشخص شده است و انتظار داریم همه مردم و مسئولان دست به دست هم بدهند تا شاهد افتتاح هرچه زودتر این کمربندی بسیار مهم دربناب باشیم.

شیخ رضا باقری بنابی در پایان با اشاره به مراحل پایانی تکمیل طرح جامع شهری بناب گفت: طرح جامع طوری برنامه ریزی شده است تا سال ۱۴۱۵ برای بناب برنامه‌ریزی خوبی شده باشد لذا امیدواریم همه مردم و مسئولان نیز با هم اندیشی و تعامل کمک کند طرح جامع خوبی در این شهرستان اجرا شود تا شاهد توسعه شهری بناب باشیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی