بهره برداری ورزشگاه 15 هزار نفری بناب تا پایان دولت تدبیر و امید/ پیشرفت 70 درصدی  استادیوم فوتبال این مجموعه
بهره برداری ورزشگاه 15 هزار نفری بناب تا پایان دولت تدبیر و امید/ پیشرفت 70 درصدی  استادیوم فوتبال این مجموعه
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت 87 درصدی مجوعه ورزشی بناب و 70 درصدی استادیوم فوتبال آن گفت: در تلاش هستیم این پروژه بزرگ و ملی تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش صدای بناب، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی بناب اظهار داشت: مجموعه ورزشی بنابدر حال حاضر چیزی حدود ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مهمترین قسمت این مجموعه ورزشی یعنی  استادیوم فوتبال آن پیشرفت70 درصدی فیزیکی را به ثبت رسانده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برخی از تجهیزات مهم این مجموعه ورزشی مانند صندلی ها، تجهیزات موتورخانه نورپردازی و سایر موارد ضروری خریداری و در حال نصب هستند اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهرستان بناب یکی از پروژه های بسیار مهم و ملی محسوب می شود و با دقت خاصی تجهیزات آن در حال نصب هستند.

علی نبیان با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی شهرستان بناب تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید باظهار داشت:  این پروژه جزو طرح های عمرانی بسیار مهم و اولویت دار دولت هستند و در تلاش هستیم تا با تزریق بودجه کافی شاهده تکمیل و بهره برداری آن تا پایان دولت باشیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی