بورس جزو اولویت‌های مجلس است
بورس جزو اولویت‌های مجلس است
محمد باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بورس جزو اولویت‌های مجلس و دولت است تا آن را در مسیر حقیقی خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری بازار با توجه به رشد سهام برخی از شرکت‌ها در بورس، تعدادی از کارشناسان و کارگزاری‌ها خواهان نظارت جدی سازمان بورس بر شرکت‌های عرضه کننده سهام شدند. آن‌ها هدر رفت سرمایه مردم و ایجاد نارضایتی از این بازار را از تبعات عدم نظارت بر این شرکت‌ها می‌دانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  ایجاد مشکلات امنیتی در آینده را یکی از عوامل عدم نظارت بر رشد سهام برخی از شرکت‌ها عنوان کرد.

باقری با تاکید بر اینکه مردم نباید در بورس بی گدار به آب بزنند افزود:  افزایش سهام برخی از شرکت‌ها در بورس دارای سوال است که چگونه در چنین شرایطی سهام این بنگاه‌های اقتصادی با رشد مواجه شده است در حالی که عملکرد خاصی از آن‌ها در بازار حقیقی دیده نمی‌شود.

وی  گفت: من نمی‌گویم که شرایط بورس حباب است، اما ممکن است بالا رفتن سهام برخی از شرکت‌ها و ورود نقدینگی در این بازار در آینده مشکل‌زا باشد. بورس جزو اولویت‌های مجلس و دولت است تا را آن در مسیر حقیقی خود قرار دهد.

نماینده مردم بناب در مجلس با تاکید دوباره که مردم در انتقال سرمایه خود به بورس دقت کنند افزود: با ادامه این روند ممکن است در سال‌های آینده  خود مردم دچار مشکل شوند و از لحاظ امنیتی این موضوع برای ما مهم است.

باقری در پاسخ به این سوال که چرا این بازار امکان دارد برای کشور از لحاظ امنیتی مشکل ایجاد کند؟ گفت: بنده در این رابطه نمی‌توانم به صراحت سخن بگویم، اما از مردم می‌خواهم که به صورت آگاهانه در این بازار ورود کنند.