تهیه و توزیع 6 سری جهیزیه به نیازمندان شهرستان/فرمانده سپاه ناحیه بناب:کمک به ازدواج جوانان نیازمند از رسالت های مهم بسیج است + تصاویر
تهیه و توزیع 6 سری جهیزیه به نیازمندان شهرستان/فرمانده سپاه ناحیه بناب:کمک به ازدواج جوانان نیازمند از رسالت های مهم بسیج است + تصاویر
همزمان با هفته بسیج ۶ سری جهیزیه به همت سپاه ناحیه بناب با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز همزمان با هفته بسیج ۶ سری جهیزیه به همت سپاه ناحیه بناب با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حیدری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب با تاکید بر اینکه کمک به ازدواج جوانان نیازمند یکی از مهمترین اهداف سپاه می‌باشد گفت:در همین راستا در مناسبت های مختلف و با کمک خیرین محترم و البته بودجه داخلی بسیج جهیزیه ها با کیفیت مناسب تهیه و تحویل نوعروسان  می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در ایام قرنطینه کرونا توجه ویژه‌ای به متضررین کرونایی شهرستان خواهد داشت گفت: در همین راستا پایگاههای بسیج در نقاط مختلف شهرستان بسته های غذایی و لوازم التحریر تهیه و به خانواده های مدنظر اهدا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان از آماده سازی و تهیه هزار بسته غذایی در طرح کمک‌ مومنانه خبر داد و گفت: این بسته های غذایی تحویل مراکز سلامت در نقاط مختلف شهرستان داده خواهد شد تا افراد نیازمند و متضررین کرونایی شناسایی و به آنها داده شود.

گفتنی است در پایان مراسم از طرف فرمانده سپاه ناحیه بناب و همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب از خیرین و بسیجیان فعال بسیج ورزشکاران و پایگاه مقاومت روستای قره چپق تقدیر و تشکر شد.

گزارش تصویری؛