خدمت کردن به مردم همانند عبادت است/ مسئولان بناب به مشکلات شهرک ولیعصر (عج) رسیدگی کنند
خدمت کردن به مردم همانند عبادت است/ مسئولان بناب به مشکلات شهرک ولیعصر (عج) رسیدگی کنند
امام جمعه بناب در جمع مسئولان شهرستان گفت: خدمت به مردم همانند عبادت است و مسئولان می بایست از این فرصت که برای آن ها پیش آماده است نهایت استفاده را برده و به ملت خدمت کنند.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان  ضمن تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد این دولت هم مانند سایر دولت های گذشته کارها و طرح هایی را به انجام رسانده است که نباید نادیده گرفته شوند، هرچند بیشتر از این ها‌ توانستند به مردم وجامعه خدمت کنند.

امام جمعه بناب خدمت به مردم را همانند عبادت خداوند و جزو افتخارات بزرگ برای دولت مردان مطرح کرد و گفت: مردم عزیز ایران قدم به قدم با انقلاب پیش آمدند و همواره در همه صحنه‌ها حضور داشتند و ما باید خدمتگذار چنین مردمی باشیم.

وی در ادامه از نواقص و مشکلات شهرستان بناب سخن به میان آورد و گفت: در شهرستان بناب با نواقص و کاستی های زیادی روبرو هستیم که اگر به این مسائل و مشکلات توجه و پیگیری می‌شد مطمعنا شهری بهتر و آبادتر داشتیم.

حجت السلام باقری بنابی در پایان توجه ویژه به شهرک ولیعصر (عج) راه مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه شهرک ولیعصر بناب مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است و انگار که جزء شهرستان بناب نیست که از دولتمردان می‌خواهم هرچه سریعتر به مسائل و مشکلات آنها برسند و امیدواریم به زودی نواقص و مشکلات آنهاحل شده ومردم ساکن در آنجا به آرامش برسند.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین