دستگيري 4 سارق حرفه اي با 17 فقره سرقت در بناب
دستگيري 4 سارق حرفه اي با 17 فقره سرقت در بناب
فرمانده انتظامي بناب از شناسايي و دستگيري 4 سارق حرفه اي اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو،موتورسیکلت و خانه باغ با 17 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی در این رابطه گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت و خانه باغ در سطح شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستوركار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص 4 نفر سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضايي در يك عمليات ضربتي و غافلگیرانه آنها را دستگير كنند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهمان دستگير شده در تحقيقات فني و تخصصي پليس، چاره اي جز بيان حقيقت نداشتند و به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی و 2 فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، یک فقره سرقت موتورسیکلت و 8 فقره سرقت از خانه باغ ها اقرار كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند خاطرنشان كرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.