عملکرد مثبت نیروی انتظامی در بحث مشکلات ترافیکی/ کاهش چشمگیر تصادفات فوتی جاده ای  و درون شهری
عملکرد مثبت نیروی انتظامی در بحث مشکلات ترافیکی/ کاهش چشمگیر تصادفات فوتی جاده ای  و درون شهری
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر عملکرد مثبت پلس در حل مشکلات جاده ای و درون شهری گفت: پیرو اقدامات انجام شده امسال شاهد هستیم میزان تصادفات درون شهری بناب به شدت کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح جاده ای اظهار داشت: در زمینه ترافیک و روان سازی جاده ها کارهای خوبی انجام داده ایم و قطعا با همکاری سایر نهاد ها سایر مشکلات و موانع را برطرف خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از شناسایی نقاط حاصل حادثه خبر داد و گفت: با شناسایی نقاط حادثه خیز در شهرستان بناب توانسته ایم از میزان تصادفات فوتی درون شهری به شدت بکاهیم.

وی در پایان از  اقدامات و عملکردهای مطلوب نیروی انتظامی در سال جاری خبر داد و گفت: سازماندهی تابلوهای سطح شهرها، آشکارسازی سرعت گیرها، بازسازی مجدد آنها، رنگ‌آمیزی، خط کشی، ایجاد دلتا در برخی از میادین، اصلاح تندروها و درختان معابر از جمله عملکردهای مهم نیروی انتظامی می باشد که با همکاری سایر نهاد ها بخصوص اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری انجام شده است.

انتهای پیام/ زهرا احمدین