مراسم گرامیداشت سوم خرداد در بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: ضرورت گرامیداشت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی
مراسم گرامیداشت سوم خرداد در بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: ضرورت گرامیداشت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی
مراسم گرایمداشت سوم خرداد "سالروز آزادسازی خرمشهر" با حضور مسئولان استانی و شهرستان در سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم گرامیداشت این روز با حضور حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، فرماندار بناب، فرماندهان سپاه ناحیه بناب و پادگان امام رضا (ع)، بخشدار، روسای ادارات شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و بخشی از بسیجیان پرتلاش بناب در محوطه سپاه ناحیه بناب و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در این مراسم ضمن گرامیداشت، سالروز آزاد سازی خرمشهر و تبریک این روز به مردم ولایتمدار شهرستان بناب گفت: شهدای زیادی برای حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی جان خود را هدیه دادند.

وی افزود: امروز وظیفه نسل جوان است که راه شهدای انقلاب را ادامه بدهند و از آرمان انقلاب دفاع کنند که این مهمترین خواسته شهدا از ما است.

سرهنگ یحیی حیدری برگزاری گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را مهم عنوان کرد و گفت: در چنین روزی بود که ملت ایران با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور در دست بیگانگان بماند.

گفتنی است: در کنار این مراسم  1000 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 5 میلیون ریال تهیه و بین متضررین کرونایی و نیازمندان واقعی شهرستان توزیع شد.

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش / داود زیبائی