مردم تخلف های انتخاباتی رابه هیأت بازرسی گزارش کنند
مردم تخلف های انتخاباتی رابه هیأت بازرسی گزارش کنند
رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان بناب در جمع خبر نگاران گفت: مردم تخلف های انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند.

به گزارش صدای بناب  پورناجی صبح امروز در گفتگویی با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به لزوم اهتمام به سلامت حداکثری جریان انتخابات و جلوگیری از ایجاد شائبه‌های گوناگون، هیأت بازرسی انتخابات در قانون پیش بینی شده و این هیأت در حوزه انتخابیه بناب نیز تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بناب ۱۱۲ صندوق اخذ رأی پیش بینی شده است؛ افزود: در هرکدام از صندوق‌های رأی یک نفر به عنوان بازرس به ازای هر صندوق به روند برگزاری انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات بناب با اشاره به اینکه بازرسی تنها محدود به روز رأی گیری نیست؛ تصریح کرد: بازرسان تبلیغات زود هنگام و دیگر تخلف‌های انتخاباتی را رصد کرده و رسیدگی لازم را انجام می‌دهند.

پورناجی در ادامه سخنان خود برگزاری سالم فرآیندها از سوی مجریان را موجب ترغیب بیشتر مردم برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با بهره گیری از منویات هوشمندانه رهبری فرزانه انقلاب انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کرده و برگ زرین دیگری در کتاب سراسر پرافتخار ملت ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان بناب ثبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رأی مردم امانت است و همه مجریان انتخابات و بویژه هیأت‌های نظارت و بازرسی و هیأت‌های اجرایی تلاش خواهند کرد تا از رأی مردم صیانت کنند.

این گزارش حاکی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و حوزه انتخابیه بناب شامل شهرستان بناب و شهر خوشه مهر با جمعیتی نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.