نصب دوربین های امنیتی پیشرفته در اماکن ورزشی روباز /ضرورت برخورد جدی تر پلیس و مقامات قضایی با سارقان
نصب دوربین های امنیتی پیشرفته در اماکن ورزشی روباز /ضرورت برخورد جدی تر پلیس و مقامات قضایی با سارقان
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با اشاره به دو مورد سرقت از اماکن ورزشی رو باز بناب گفت: در همیمن راستا و افزایش ضریب امنیت دوربین های پیشرفته نصب شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مجید یزدانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون سرقت شهرستان بناب با بیان اینکه از لحاظ امنیتی در اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان مشکلی نداریم اظهار داشت: متاسفانه اماکن رو باز ما بر خلاف اماکن سرپوشیده دو مرتبه مورد سرقت سارقان قرار گرفته اند.

وی افزود: متاسفانه از مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب و همچنین مجموعه ورزشی فوتبال شهید بهشتی واقع در بلوار لاله سرقت مورد سرقت سارقان قرار گرفته است که با همکاری نیروی انتظامی پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با بیان اینکه در راستای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت های اماکن روباز ورزشی ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار جهت نصب دوربین انجام شده است، گفت: دوربین های با کیفیت لنز 5 مگاپیکسلی در نقاط بسیار مهم اماکن روباز ورزشی نصب شده‌اند تا هرگونه اقدام سارقان را ضبط کنند.

مجید یزدانی پیوست امنیتی مجتمع ۱۵ هزار نفری بناب به همت راه و شهرسازی را خواستار شد و گفت: به دلیل وسعت بالای این مجتمع ورزشی راه و شهرسازی میبایست پیوسته امنیتی را انجام بدهد تا کارگاههای امنیتی مربوطه کار امنیتی این مجتمع را در دست بگیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در پایان برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقان را خواستار شد و گفت متاسفانه برخی از سارقان مانند سارقان طلا فروشی در حال حاضر در سطح شهر به راحتی در حال تردد هستند و همچنین سایر سارقان پس  از مدتی بسیار کوتاه و با کمترین مجازات دوباره آزاد و در شهر جولان می‌دهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی