وضعیت کرونایی در شهرستان بناب بسیار شکننده است/ در خصوص بازگشایی مدارس و برخی از اصناف تردید داریم/ اصلی ترین موضوع نگران کننده سهل‌انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است
وضعیت کرونایی در شهرستان بناب بسیار شکننده است/ در خصوص بازگشایی مدارس و برخی از اصناف تردید داریم/ اصلی ترین موضوع نگران کننده سهل‌انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است
فرماندار بناب در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب وضعیت کرونا در این شهرستان را شکننده عنوان کرد و گفت: این که مردم احساس کنند آمار کرونا در این شهرستان کاهش پیدا کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قطعاً با مشکل شدید مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب که با حضور دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده بود گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بناب با خوبی و با همکاری سپاه ناحیه بناب و سایر نهادها انجام شد و تقریباً نتایج بسیار خوبی نیز از آن حاصل گردید.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه  سهل انگاری در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌تواند تبعات بسیار بدی برای شهرستان‌بناب داشته باشد گفت: متاسفانه مردم با شنیدن آمار کم کرونایی این احساس را می کنند که کرونا در شهرستان بناب به شدت کاهش پیدا کرده و به راحتی می‌توانند امورات عمومی خود را انجام بدهند.

فتحی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونایی در شهرستان بناب به شدت شکننده است گفت: متاسفانه روزهای اخیر آمار کرونا و بستری شدگان کرونایی در شهرستان بناب با افزایش مواجه شده است و قطعا وضعیت آبی در این شهرستان شکننده و قابل برگشت به وضعیت بحرانی خواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب بازگشایی مدارس و برخی از اصناف در شهرستان بناب را تردید برانگیز عنوان کرد و گفت: ما به عنوان مسئولان شهرستان در خصوص بازگشایی برخی از مدارس در وضعیت آبی در بناب تردید داریم که خدای نکرده شاهد افزایش بیماری کرونا در این شهرستان باشیم.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه شهرستان بناب یکی از شاهراه های استان محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بناب و باز بودن برخی از مراکز تجاری مانند میدان تره بار و خشک بار باید نظارت با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شود.

انتهای پیام/امید مردم خواه