پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی اطهر فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی اطهر فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
مدیرعامل گروه صنعتی اطهر فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .

به گزارش صدای بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :
بِسم‌الله‌الرّحمن‌الرَّحیم
وَالفَجر، وَلَّیالٍ عَشر وَ الشَفعِ وَ الوَّتر

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های بزرگ جهان و بی‌نظیرترین انقلابی است که تا حال حاضر در جهان رخ داده است . حرکتی که به رهبری حضرت امام ( ره ) از سال 1341 شروع شد آغاز این حرکت ملتی بود که تصمیم گرفته بود خود و جامعه و حکومت خود را تغییر دهد .
42 سال از خواست مردم ما برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران گذشت، اما آرمان ملت ما همچنان استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است .

ما استقلال را آسان به دست نیاورده‌ایم تا آسان از دست بدهیم . استقلال به معنای بیگانه‌ستیزی یا بیگانه‌هراسی نیست، استقلال به معنای آن است که ما روی پای خود ایستاده‌ایم و اراده مردم حاکم است و اینکه نخواهیم گذاشت هیچ قدرت و ابرقدرتی بخواهد در برابر اراده ملی ملت بزرگ ایران تأثیر بگذارد .

انقلاب اسلامی ما، انقلاب همه ایرانیان است . انقلاب همه مذاهب و همه اقوام ایرانی است؛ همه گروه‌ها، اقشار، همه نسل‌ها و نه تنها نسل دیروز و افراد 40 یا 30 سال پیش . امروز هم جوانان و نوجوانان ما در انقلاب اسلامی، در تثبیت انقلاب، در ادامه راه انقلاب همانند سال 57 با نشاط و با ایثار راه انقلاب را ادامه می‌دهند .

این انقلاب بعد از پیروزی راه‌های سخت و دشواری را طی کرده است . این انقلاب از امواج ترور در سال‌های اولیه، از امواج تجاوز و جنگ در سال‌های اولیه توسط ملت و با فداکاری مردم رهانیده شده است .

شهیدان سربلند، جانبازان پرافتخار، آزادگان سرافراز، همه ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس، سندها و پرچم‌های پرافتخار این ملت و این کشورند . ما هم در سنگر تولید در راه اعلای آرمانهای لتقلاب اسلامی در تلاش هستیم و صمیمانه اذعان می کنیم که راه ‌ های درازی برای رشد و سرفرازی ایران اسلامی و اعتلای مباحث اقتصادی در میهن عزیزمان در پیش است . ملت ایران همه در داخل یک کشتی هستند و به فضل الهی به قله های رفیع پیشرفت دست خواهیم یافت. انشاالله